nellanssims3

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Nellie - 24 februari 2013 14:45

Tjäääna! Skoja bara men jag fick 2 frågor om dessa hår:

   

Båda kommer från Paintstroke som gör HUR FINA SOM HELST HÅR?!?!?! Klicka på bilderna för att komma till sidorna till nedladdning! Måste bara tipsa hen 150234545 gånger om då jag verkligen älskar hennes hår! Men kom ihåg att det är package filer! Om du inte vet hur man installerar det kan du klicka här,här eller här.

Av Nellie - 24 februari 2013 14:30

 

Mycket har hänt sen sist, detta är en bild på Cilla (tror jag? haha) som barn, nu är hon ungdom/vuxen!

 

Biancas son Hampus... Som ni ser är hårfärgen rätt men ögonen?

 

Hampus som barn med Cilla!

  

Bianca födde Wilma som är ungdom nu :) 

 

Arvvingen Annie Lime! Det var deras 5:e barn. Heh... Hennes storasyster (Annie är tonåring nu dock.... heh...) är ungdom är ca 2 dagar äldre än Annie.

 

Bianca och Jakob har blivit åldringar. Ni ska se hur vacker Bianca blev. <3

 

Bianca som åldring! Dock har jag ändrat på henne lite efter... Heh... Men ja.. Och Jakob gick i pension och nådde tyvärr inte nivå 10 i sjukhusjobbet (det var hans livslånga önskan...) utan kom bara til nivå 9.. :(

Det var det.. :D

Av Nellie - 24 februari 2013 14:13

Dag 2 - Vilket är ditt bästa expansionpaket och varför? 


Ehh... Jag vet inte men jag tror det är Årstider. Där kommer ju årstider, moderna möbler (vilket jag är stort behov av!) och ganska snygga kläder! Så jag har skapat en lista med bra och dåliga saker åt er:

Positiva saker om Årstider:

+Fina möbler.

+Fina kläder.

+Årstider (?!?!)

+Aliens.

Negativa saker om Årstider:

-Ingen värld.

-Aliens kommer ganska sällan.

-Det skulle kunna vara is på havet.

Nu kommer jga inte på mera men det är ävl det. :)

 

Gammal bild...

 

Guider etc.

Vet du inte hur man installerar package filer? Klicka då här,här eller här

Presentation


Tjena! Det är jag som är NellanL på de flesta sidor och detta är min blogg om the sims 3!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Den är bäst!
 Den är bra.
 Den är väl okej
 Den kunde varit bättre...
 Den är superdålig!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards