nellanssims3

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Nellie - 23 februari 2013 12:00

Här kommer jag med en till del med min PGC!

 

Bianca har fött en dotter, får vi hoppas på rätt färger! (jag vet svaret, haha)

 

Söt Cilla som sover? x) Tror hon fick egenskaperna Geni och Modig som hon ärvt av sin mor!

 

Cilla blir uppplockad av sin far Jakob (det var hans namn!)

 

Cilla sover igen?xD förresten är hennes favorit färg turkos son hennes mor!

 

Tyvärr fick hon sin fars hårfärg och mors ögon! :/ Men hon är söt ändå! ^^

 

Cilla äter lite gröt!

"Åh vad gott!" tänker hon säkert.

 

En sur mamma som är gravid, igen! (kan inte sluta skratta åt hennes min!)

 

Hon fick ganska snygga mammakläder va?

 

Det blev en pojke! Han fick heta Hampus, han fick egenskaperna Klumpig och God, fick ej välja (Slumpa) tyvärr :/

 

Cilla har blivit barn! Mycket vacker blev hon i alla fall!

Just nu är det kaos i huset, mamma o pappa får inte sova ordentligt så pappa (han jobbar i nivå 9 i sjukhus blabla) han tog 5 dagar ledigt. Cilla har även fått ett litet eget rum! Så de var denna gång!

Av Nellie - 23 februari 2013 09:15

Dag 1 - Vilka spel har du?

 Jag har Kvällsnöjen,drömjobb, sovrum och badrum som jag inte hittar. Sen har jag övernaturligt som jag inte har installerat och så har jag utomhuslyx och årstider. Det var det!

 

Random bild då bildlösa inlägg SUGER.

Guider etc.

Vet du inte hur man installerar package filer? Klicka då här,här eller här

Presentation


Tjena! Det är jag som är NellanL på de flesta sidor och detta är min blogg om the sims 3!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Den är bäst!
 Den är bra.
 Den är väl okej
 Den kunde varit bättre...
 Den är superdålig!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards