nellanssims3

Direktlänk till inlägg 27 mars 2013

Frågestund!

Av Nellie - 27 mars 2013 13:45

Tjena mittbena! Jag tänkte ha en frågestund! Du kan fråga allt mellan himmel o jord! Frågorna tar jag i ett annat inlägg sedan! Fråga på ända tills 1:a April 14.00 :D

   

Två redigerade bilder :)

 
 
Tova

Tova

28 mars 2013 17:09

Spelar du sims varje dag? :)

Hur Ofta tänker du att du ska göra världens bästa sim, och så blir den jätte tråkig?

Bästa och sämsta simset? :D

Kram Tova!

http://thesims3days.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nellie - 2 juni 2013 14:41

  Namn: Clare Wey. Ålder: Ungdom.  Egenskaper: Bra på att kyssas, Festprisse, Flörtig, Snobb och Slabbig. Livslång önskan: Bada i pengar. Favoriter: Pop, Hummer Thermindador, Varmt rosa. Stjärntecken: Skorpion.  Biografi: Clare Wey har...

Av Nellie - 28 maj 2013 19:00

Hejsan. Jag tänkte "återuppte" önska simmar inlägget!:D Så från och med NU (xD) så är detta inlägg ni "beställer" ifrån!:) Jag gör alla simmar iordning så..:P Men fyll i mallen här bara och FÖLJ reglerna sedan!:) -Fullständiga namnet?-Ålder? (Ung...

Av Nellie - 28 maj 2013 17:59

Tjenare tjena! Nu har jag gjort... dam dam dam... Ett nytt utseénde till bloggen!:D Tänkte att det behövdes till mera uppdateringar och sommaren! :) Det är bara 8 (WTF?! :D:D:D) dagar kvar att gå i skolan, sedan sommarlov! <3 Så då blir det mer ...

Av Nellie - 7 maj 2013 14:27

  Ser ni? The Sims 4 ska komma ut 2014! EA erkännde det igår, och tidigare hade bl.a SimS och SimGoodie räknat ut (wtf liksom?) att de snart skulle tillkännage (EA då) att The Sims 4 skulle komma ut! Flera har också tankar om att diamanten ska var...

Av Nellie - 5 maj 2013 11:02


Tjena tjena!;) Idag tänkte jag berätta om den kommande historian.:3 Dock måste jag göra klart alla simmar och så.. xP Men jaa.. Det är 4 huvudpersoner :D Ska vi se om jag kommer ihåg namnen.. De heter Tanya Fornell, Lisa Cornwall, Cherry Stans (SÅ CO...

Guider etc.

Vet du inte hur man installerar package filer? Klicka då här,här eller här

Presentation


Tjena! Det är jag som är NellanL på de flesta sidor och detta är min blogg om the sims 3!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Den är bäst!
 Den är bra.
 Den är väl okej
 Den kunde varit bättre...
 Den är superdålig!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards