nellanssims3

Alla inlägg under maj 2013

Av Nellie - 28 maj 2013 19:00

Hejsan.

Jag tänkte "återuppte" önska simmar inlägget!:D Så från och med NU (xD) så är detta inlägg ni "beställer" ifrån!:) Jag gör alla simmar iordning så..:P Men fyll i mallen här bara och FÖLJ reglerna sedan!:)

-Fullständiga namnet?
-Ålder? (Ungom, bl.a)
-Simmens kön?
-Egenskaper? (Behöver inte vara exakt)

-Vilka spel du har installerade (dock har jag inte de du har kanske.;))
-Får jag använda CC?
-Hudfärg, hårfärg, ögonfärg?
-Stil (t.ex rockig/"flickig")?
-En kort biografi om simmen
-Övriga önskemål


Regler:
-Du måste länka den om du har den på din blogg.
-Du måste fråga om du ska ha den på din blogg i en historia t.ex
-Respektera att det kan ta ett tag innan den blir gjord.
-Ladda inte upp simmen på nytt och säg att du har gjort den.

Av Nellie - 28 maj 2013 17:59

Tjenare tjena!

Nu har jag gjort... dam dam dam... Ett nytt utseénde till bloggen!:D Tänkte att det behövdes till mera uppdateringar och sommaren! :) Det är bara 8 (WTF?! :D:D:D) dagar kvar att gå i skolan, sedan sommarlov! <3 Så då blir det mer uppdatering! Jag LOVAR! <3 <3 <3 Nu är jag sjukt taggat för min simslust är TILLBAKA! YAY! :D 

Det var bara det...


MVH Nellan... ;3


Av Nellie - 7 maj 2013 14:27

 

Ser ni? The Sims 4 ska komma ut 2014! EA erkännde det igår, och tidigare hade bl.a SimS och SimGoodie räknat ut (wtf liksom?) att de snart skulle tillkännage (EA då) att The Sims 4 skulle komma ut! Flera har också tankar om att diamanten ska vara blå! Men då har jag, Fanta och m.fl tankar om hur ska simmarnas humör se ut då? T.ex blå är bra, rosa är sådär och lila är dåligt! Då blir allt bara krångligt och dumt, så därför ska det vara grön,gul och röd!


Som ni ser på bilden över så är det en bild (den första) på hur simmarna kommer se ut! Jescas på simsim's forum tror dock till 110% att simmarna inte är klara ännu. Jag tycker dock att treans simmar ser mycket bättre ut nu.


Men jag kokar seriöst av ilska! Jag har inte spelar färdigt 3an än! Låt oss få spela färdigt! Visst, jag började spela 2009 när det kom ut men jag har tagit många pauser, bl.a en av de var 1½ år! Känns som jag inte gjort allt än! Blir bara så arg, jag vill rycka av mig håret! Och om de ska göra en 4a, så måste spelet vara buggfritt från första början (jag hade så otroligt många buggar första gången jag spelade 3an)! Och att det fan (ursäkta) kan först fixa buggarna i trean INNAN de påbörjar något nytt! De är som en ansvarlös elvaåring som börjar på något men gör aldrig klart det (syftar på mig..xD)


Läs mer om det (på engelska) här och här!

Jag vill tacka till Fanta, iSims Sverige, Sara (Simsdeluxe) och Saga och Embla från alltomsims!

Av Nellie - 5 maj 2013 11:02

Tjena tjena!;) Idag tänkte jag berätta om den kommande historian.:3 Dock måste jag göra klart alla simmar och så.. xP Men jaa.. Det är 4 huvudpersoner :D Ska vi se om jag kommer ihåg namnen.. De heter Tanya Fornell, Lisa Cornwall, Cherry Stans (SÅ COOLT NAMN LIKSOM!) och Olive någonting..xD Men de är bästa vänner och spelar i ett band tillsammans!;D Mina planer är att Tanya spelar bas, Lisa spelar gitarr, Cherry spelar trummor och Olive spelar piano/keyborad :3 det var bara det...:3

 

A picture bcz I'm awzum!

Av Nellie - 4 maj 2013 15:34

Tjenixen! Jag är här igen!;D Min simslust kommer långsamt tillbaka..;D Så jag har faktiskt provspelat lite :) För att kolla om den har kommit tillbaka då xD Men jag tänkte visa två bilder hur ett snyggt vardagsrum kan se ut :3

   
Jag har använgt mig utav Årstider (bokhyllan och KANSKE mattan), Drömjobb (soffan och soffbordet) och så grundspelet x3 Då använde jag golvet och färgen på väggarna. :3

Guider etc.

Vet du inte hur man installerar package filer? Klicka då här,här eller här

Presentation


Tjena! Det är jag som är NellanL på de flesta sidor och detta är min blogg om the sims 3!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Den är bäst!
 Den är bra.
 Den är väl okej
 Den kunde varit bättre...
 Den är superdålig!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards